תהליך עיצוב פניםתהליך עיצוב פנים

תהליך הבניה והשיפוץ כולל הכנת תקציב, הפקת סט תוכניות, ימי סיור מתוכננים בקפידה בחנויות רלוונטיות, בחירת אנשי מקצוע ופיקוח צמוד בשטח.

אני מקפידה שהתהליך הזה, שיכול להיות ארוך ומייגע, יהיה אירוע מכונן, כחוויה מהנה ומקרבת, ממש כמו חופשה משפחתית. תורמת לכך העובדה שללקוח לא מוכתבות עובדות אלא הוא עצמו חלק מיצירת החלל החדש. במקביל, עוזרת לכך העובדה שאני לא הופכת דרמות לטלנובלה מרובת פרקים ומשתתפים – לעיתים נראה שאין בעיה שלא נתקלתי בה: עמוד שצץ בלי שום סיבה? צנרת שהתגלתה באמצע הסלון? היה לי הכל והרבה יותר גרועים מכך, ומצאתי לכולם פתרונות מיידיים בזכות ההקפדה על פיקוחים צמודים בשטח ודיאלוגים רציפים עם אנשי הביצוע.

אני מקפידה על פרטים קטנים, ומאמינה בכוחה החזק של נגרות לשנות חללים, והיא משתלבת בעיצוב כבר בתחילת הדרך. נגרות היא התחום שהתחלתי בו, ולכן אני מכירה אותה לבורייה, ויודעת לתכנן ולבצע פרטים מיוחדים ואלמנטים מורכבים, כמו מטבח, יתרון בפני עצמו - כך שלא צריך להשתמש בעוד ספק כחברת מטבחים, אלא זה נעשה כחלק בלתי נפרד מהתכנון שלי, הן מבחינת תקציב והן מבחינת ההתאמה לבית.

כשאנשי המקצוע הולכים לדרכם, הלקוחות שלי נכנסים לביתם, וגם אני מגיעה. לא…לא בניתי לעצמי שם חדר במהלך השיפוץ…אני מגיעה כדי לעשות סטיילינג, לסדר כריות, לתלות תמונות ולתלות גופי תאורה. אני מגיעה כדי להאיר את הבית, תרתי משמע. כשאני חוזרת לביתי שלי, אני משאירה אחריי אנשים שגרים בחלל שהפכנו לבית. בית שנוצר מתוך מחשבה לא בהכרח על אריח כזה או אחר, אלא על האנשים שגרים בו.

התקשרו ובואו נהפוך את החלום שלכם למציאות
מעיין ממן 052-4028004

signatureפס צבעוני